Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Nyheter

Mer
Min side Logg ut

NSB sporer av

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

NSB kommer med stadig nye utspill for å gjøre servicen enda dårligere for de reisende. Å overlate billettsalget til de allerede travelt opptatte Narvesen-utsalgene er det siste påfunnet. Men - OBS! - hvis du ønsker plassbillett, kan Narvesen ikke hjelpe deg. Da må du ringe NSBs utskjelte kundetelefon. Mellomdistanseinformasjonssjef Birgitte Langballe sier trøstende til Hamar Arbeiderblad at kundetelefonen skal oppgraderes slik at kunden får snakke med en datamaskin. Og det er kanskje et framskritt. I dag er det jo ikke svar å få i det hele tatt. For plassbillett du ha, om du ønsker en komfortabel tur med NSB. Reisende i alle aldre som står, ligger og krabber i midtganger og korridorer er en normal del av hverdagen for kundene på NSBs mellomdistansetog.