Coronavaksine

Rører folk til tårer

Det australske flyselskapet Qantas' rørende vaksinereklame roses, mens coronasmitten øker.

RØRENDE: En coronareklame fra det australske flyselskapet Qantas høster mye ros, og flere sier de har grått etter å ha se den. Video: Qantas. Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert

Med sangen «Fly Away» av Tones and I og bilder av folk som endelig får reist og truffet sine kjære, får flere et innblikk i det mange har savnet de siste åra.

Det australske flyselskapet Qantas har kommet med en ny kampanje som promoterer det å ta coronavaksine. Videoen har rørt australiere til tårer, skriver The Guardian, som omtalte saken først.

Kampanjen appellerer til dem som har blitt skilt fra sine kjære i utlandet, med scener om hva framtida kan by på når vaksinasjonsraten er høy nok.

Rekordhøye smittetall

Flyselskapets «reward»-system tilbyr fordeler til vaksinerte kunder. Fullvaksinerte kan velge mellom forskjellige typer bonuspoeng eller rabatt på flyturen, og deltar samtidig i et lotteri der de kan vinne flyturer, hotellopphold og gratis bensin.

- Å bli vaksinert er et viktig skritt som hver australier kan ta for å bringe oss litt nærmere livet slik vi kjente det. Vi ønsker å anerkjenne de som har gjort en innsats for å beskytte seg selv og samfunnet, skriver Qantas på sin hjemmeside.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer