Slik klager du

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Ring nærmeste lokale forbrukerråd. Der får du råd om videre behandling av saken din. Blir du ikke enig med den du klager på, sender du inn en skriftlig klage. Motparten får da anledning til å svare skriftlig til forbrukerrådet. Her er kontorene du kan ringe til: Østfold: 69 15 70 77 Oslo og Akershus: 22 42 33 50 Hedmark: 62 52 50 76 Oppland: 61 17 31 55 Buskerud: 32 83 44 05 Vestfold: 33 31 56 18 Telemark: 35 58 61 30 Aust-Agder: 37 02 37 19 Vest-Agder: 38 07 60 00 Rogaland: 51 89 55 40 Hordaland: 55 23 79 80 Sogn og Fjordane: 57 82 20 39 Møre og Romsdal: 71 25 76 77 Sør-Trøndelag: 73 50 18 00 Nord-Trøndelag: 74 16 80 00 Nordland: 75 53 16 60 Troms (Tromsø): 77 68 66 01 Troms (Harstad): 77 06 30 14 Finnmark: 78 43 44 11