Stiller seg ut i vinduet

Hundrevis av mennesker ønsket å bo seks dager i butikkvinduet til fasjonable Harrods i London. Nå er tolv finalister valgt ut, og du bestemmer hvem som skal bo på utstilling.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Hundrevis av mennesker ville gjerne flytte inn i butikkvinduene til Harrods i Knightsbridge i London, men bare 40 mennesker fikk komme på audition. Etter en dag med rollespill valgte butikken ut 12 personer som nå skal konkurrere om vår gunst på nettet. Butikken skal ha en familie på fire i utstillingen, og det skal være en mor, far, datter , og sønn på display.

I morgen blir de tolv håpefulle vindussitterne presentert på nettsidene LG Internet Family, og hver dag fram til 9. mai skal en person stemmes ut. Når publlikum har valgt ut de fire som de ønsker å se i Harrodsvinduet, tar aktørene en ukes pause før de setter seg på plass i utstillingsvinduet.

- Jeg er veldig glad og litt nervøs for hva jeg har i vente, sier den 18 år gamle plateprateren Steve Wilson til Ananova. Han skal konkurrere om sønnerollen, og tror han har en god sjanse til å få sitte en uke i butikken.

LG Electronics, som står bak virkelighetsreklamen, håper stuntet vil inspirere fok til å kjøpe elektroniske apparater med internettilkobling. Det er ikke kjent hva vindussitterne får for å holde ut ukesoppholdet på Harrods.

FASJONABEL UTSTILLING: De heldige vinnerne av internettavstemningen får sitte i utstillingsvinduet til Harrods i London.