Tok overdose på kino

Tre gutter ble fraktet til sykehus etter overdose under «The Haunting in Connecticut».

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Tre unge gutter tok overdose under en filmvisning på Bergen Kino onsdag kveld.

Midt i visningen av filmen «The Haunting in Connecticut» fikk de frammøtte beskjed om å forlate salen, skriver BT.no.
Politi og to ambulanser var raskt på stedet etter at tre ungdommer hadde tatt overdose i kinosalen.
Ambulansepersonell jobbet med å få liv i de bevisstløse guttene mens resten av de kinobesøkende gikk ut av salen.
Etter en stund våknet alle til liv, og de ble brakt ut i de ventende ambulansene.Politiet kunne senere melde at alle tre var ved bevissthet og brakt til sykehus.

(NTB)