Mandag morgen var det flere krisemøter i Ving Norge etter at eieren deres, Thomas Cook, har gått konkurs.
Over 9.000 nordmenn og 34.460 personer fra hele Norden er på reise med selskaper som er eid av Thomas Cook.
«Hva med oss som er på tur nå? Må vi bestille hjemreise selv? Blir turen forkortet … har én uke igjen … og er hotellet vi bor på betalt?» spør Olaug Helen Erland på Vings Facebook-sider.
Ving Norge har varslet en pressekonferanse senere mandag med mer informasjon til berørte kunder.
«Slett service»
Hanne Nyrem Karlsen klarer ikke legge skjul på sin frustrasjon.
- Sitter på Gardermoen nå, flyet er kansellert og det er ikke ETT menneske fra Ving her som kan gi informasjon. Utrolig slett service, all den tid dette har vært en reell mulighet i noen dager nå, uten at vi som kunder har fått noe som helst info utover at vi bare skal gå ut fra at det blir reise som normalt, skriver hun.
- Jeg forstår du er frustrert og sint, og vi beklager hva som har skjedd, svarer Ving.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger