Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Nyheter

Mer
Min side Logg ut

Treningsprogram uke 5

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

DAGLIG PROGAM:

Sommer betyr at du ikke kan annet enn å bevege deg utendørs. For hvert steg du tar, øker du forbrenningen og bedrer helsa. Ta med middagsmaten utendørs og gå litt lenger enn til terrassen, så får du rørt på deg.

AKTIVITETSFORSLAG:

Golf er en av de nye folkesportene. Å gå rundt på velstelte baner med gode venner og motspillere en forsommerdag er ikke ille. En runde golf blir fort ei mils gange eller mer (litt avhengig av slagferdighetene).

KONDISJONSTRENING:

2 ganger i uka. Øk varighet med 5 minutter.

AKTIVITET:

Jogging, rask gange, roing, padling, rulleski, sykkel, rollerblades, stavgang. Varighet 40 minutter (sykling 55 minutter)

INTENSITET:

Så hardt at du ikke har pust til mer enn enstavelsesord i 5 minutter etterfulgt av litt roligere 5 minutter.

  • Se hele treningsprogrammet her!
Utforsk andre nettsteder fra Aller Media