Du kan si mye om Disney. Men du kan ikke si at de ikke finner på morsomme greier. Og selv om noen vil kalle selskapet en gjennomkommersialisert maskin som bare er ute etter pengene dine, er det med Disney som det er med andre amerikanske produkter: Det er rundt deg på alle kanter.
Du har vokst opp med det. Barna dine vokser opp med det. Og du vet at du ville dødd for å hilse på Donald Duck da du var åtte år.
Allerede abonnent? Logg inn
Våre beste tilbud!
Dagbladet Pluss
Mer å snakke om
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger