Balotelli tvitret «LOL» da United tapte, ble retvitret 100 000 ganger på tjue minutter

Skadefryd er den beste fryd.

LO HØYT: Mario Balotelli koste seg med Manchester Uniteds tap mot Leicester i ettermiddag.Foto: NTB Scanpix
LO HØYT: Mario Balotelli koste seg med Manchester Uniteds tap mot Leicester i ettermiddag.Foto: NTB Scanpix Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet): Det var ikke mange som skjønte så mye av det som skjedde på King Power Stadium i ettermiddag da Leicester mirakuløst snudde 1-3 til 5-3 mot et stakkarslig Manchester United.

De blå på tribunen kunne knapt tro det de så, mens millioner av tv-seere satt enten i sjokk, eller småflirende i sofaene.

Én av dem som gjorde mer enn å småflire, var Liverpools nyervervelse Mario Balotelli. Italieneren, med en fortid fra blant annet Manchester City, var raskt ute på twitter med meldinga «Man utd ... LOL».

Så der satt han altså, og slikket sårene etter Liverpools egen stjernesmell mot West Ham i går, og lo høyt av erkerivalene i rødt.

De 3,1 millioner følgerne hans nølte ikke lenge. I løpet av de første tjue minuttene ble tweeten retvitret 100 000 ganger, eller rundt 88 ganger i sekundet.

Det spørs om skadefryden tross alt er den som gleder fotballfansen aller mest, men tweeten fikk også andre følelser i sving.

Balotelli, som gang på gang har blitt utsatt for rasisme fra tribunene, ble regelrett utskjelt etter tweeten. Ape- og negerkommentarene satt løst, uten at Balotelli har funnet det bryet verdt å imøtegå mobben.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer