Dagbladet beklager

I helgeavisa 29.-30. oktober, og digitalt på Dagbladet Pluss samme helg, publiserte Dagbladet en artikkel om travkusken Trond Skauen.

I denne artikkelen brakte vi en påstand om Trond Skauens dødsfall som vi ikke har dekning for, da vi skrev at Skauen tok sitt eget liv.

Dagbladet har ingen dokumentasjon som bekrefter denne påstanden. Vi beklager på det sterkeste at vi har publisert en slik opplysning uten tilstrekkelig grunnlag.