||| (Dagbladet): Thierry Henry har fått gjennomgå overalt etter at han jukset Frankrike til VM på bekostning av Irland.
Internasjonal fordømmelse har ikke vært straff nok for mange kritikere, for eksempel mente den tidligere Irland- og Liverpool-spissen John Aldridge at Henry burde vrakes av sin personlige sponsor, barberhøvelprodusenten Gillette.
Aldridge har så langt ikke blitt hørt - men det kan virke som Gillette har tatt enkelte grep i kjølvannet av episoden i VM-playoffen.
En reklamefilm der Henry står med en fotball i venstre hånd, og med Tiger Woods og Roger Federer ved siden av seg, ble tilsynelatende for sterk kost etter den famøse handsen på Stade de France.
I hvert fall om man gjør som The Sun har gjort, og klikker seg inn på den franske versjonen av Gilletts hjemmeside.
Der finnes det ingen fotball - mens den i den internasjonale versjonen fortsatt ligger trygt i Henrys venstre labb. Ifølge den britiske tabloiden nekter Gillett kategorisk for at man har trikset litt med videoen.
- Vi har snakket med den franske Gillette-avdelingen, og de kjenner ikke til at det er blitt gjort endringer på deres hjemmeside den siste tiden, sier talsmann James Nunn til The Sun.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger