INNBLIKK:  Mats Zuccarello vil over ti dager gi folk et eksklusivt innblikk i hans eget privatliv. Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
INNBLIKK: Mats Zuccarello vil over ti dager gi folk et eksklusivt innblikk i hans eget privatliv. Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpixVis mer

Nå skal Zuccarello gi et eksklusivt innblikk i eget privatliv

Åpner opp.

(Dagbladet): Har du noen gang lurt på hvordan Mats Zuccarello Aasen er helt privat? Hvordan han bor - og hvordan det ser ut i garderoben etter NHL-kamper?

Nå får du en sjanse til å bli med bak kulissene sammen med den norske stjerna:

Mats Zuccarello, spiller hovedrollen i en ny Snapchat-kampanje Pepsi Max snart lanserer i Norge. Kampanjen, som lanseres 16. februar, vil vare i 10 dager og er laget eksklusivt for det norske publikummet.

- Pepsi Max og jeg har et godt samarbeid der vi backer hverandre opp. Derfor svarte jeg ja da de spurte om å kunne bruke meg i deres Snapchat-kampanje. De har et ønske om å vise folk hvordan hverdagen min er utenfor hockeyarenaen, og noen av bildene vil gi et innblikk i hva som skjer når jeg ikke er på isen, sier Zuccarello.

Snapchat er en app som gir brukere muligheten til å sende video og bilder direkte til alle følgerne. I en periode på 10 dager vil Zuccarello gi deg et innblikk i sin hverdag med brukernavnet «zuccarangers36» - og han skal også svare på spørsmål.

Den norske 27-åringen er i storform for tida - og har levert målpoeng i Rangers sju siste kamper.

Det vil også være en konkurranse hvor vinneren får en tur til New York.

- Vi har laget en konkurranse vi er sikre på folk vil like. Vi tror og håper engasjementet blir stort, og forhåpentligvis vil noen imponere oss nok til at vi kan invitere en vinner hit til New York, sier Zuccarello.