Ny logo på RBK-drakta

En glorete Narvesen-N blir ny hovedlogo på Rosenborg-drakta.

TRONDHEIM (Dagbladet.no): Reitangruppen fortsetter som RBKs hovedsponsor, men bytter ut Rema-logoen med Narvesen.

- Vi gjør dette for å markere at Narvesen satser på salg av billetter til sports- og kulturarrangement, sier Kjell Magnus Reitan.

Den nye sponsoravtalen ble underskrevet i går, og gjelder fra 1. januar neste år og ut 2009. Ingen av partene vil oppgi hvor mye penger som ligger i kontrakten.

- Men det er den definitivt største sponsoravtalen Narvesen har, sier Reitan.

PARTNERE: Rosenborg-direktør Nils Skutle (t.v.) og Reitanguppens Kjell Magnus Reitan inngikk i går en ny hovedsponsoravtale. Den innebærer en ny, svært synlig logo på RBK-drakta. Foto: Tom E. Østhuus
PARTNERE: Rosenborg-direktør Nils Skutle (t.v.) og Reitanguppens Kjell Magnus Reitan inngikk i går en ny hovedsponsoravtale. Den innebærer en ny, svært synlig logo på RBK-drakta. Foto: Tom E. Østhuus Vis mer
GAMMEL LOGO: Daniel Braaten med Rema 1000 på brystet.