VM-duellen mellom Max Verstappen og Lewis Hamilton har vært på «alles» lepper den siste tida.
Det er ikke en hemmelighet at de to rivalene har lite til overs for hverandre.
Eksempler på rivaliseringen har vært strødd over hele sesongen, og det har vært høy temperatur mellom de to sjåførene og deres respektive lag, Red Bull og Mercedes.
De intense duellene har skapt god TV, spesielt for Sky Sports som eier rettigheter til å vise Formel 1.
Nå raser imidlertid Red Bull mot TV-giganten for det de mener er en upassende reklame. Det melder den nederlandske avisa De Telegraaf.
- Dypt skuffet
For å markere julesesongen har Sky nemlig laget en julereklame for Formel 1.
Sky, som er et britisk selskap, brukte bilder fra en dramatisk Verstappen-krasj, med ordene «Merry christmas» ikke langt bak.
Til De Telegraaf, beskriver en Red Bull-talsperson reklamen som usmakelig.
- Vi er dypt skuffet at det brukes bilder av en krasj der noen endte opp på sykehuset. Dette er usmakelig, og vi håper den blir fjernet snarest.
Sky Sports har ikke kommet med en uttalelse, men flere medier, deriblant Marca, skriver at reklamen er tatt av skjermen.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger