Melissa Wood-Tepperberg fikk nylig den overraskende beskjeden om at hun er blant årets nykommere i det populære magasinet «Sports Illustrated».
- Hun er like overrasket som deg, skriver New York Post.
- Jeg hadde aldri trodd at jeg noen gang i livet, spesielt i en alder av 40 år og mor til to barn, skulle få lov til å være med i Sports Illustrated, uttaler en sjokkert Wood-Tepperberg på sin egen Instagram-konto.

Rystende avsløring: - Følte skam
Hun har lagt ut flere videoer på sin profil, blant annet der hun får bekreftelsen fra Sports Illustrated.
Hun fortsetter:
- Jeg husker jeg som tenåring leste side for side i «SI», og følte samtidig på en styrke, skjønnhet og selvstyrke.
Populært
Sports Illustrated er et amerikansk sportsmagasin, eid av mediegiganten WarnerMedia.
Magasinet har over tre millioner abonnenter og blir lest av anslagsvis 23 millioner mennesker hver uke, inklusive 19 millioner menn, som utgjør 19 prosent av den voksne mannlige befolkningen i USA.
Tjener millioner
Wood-Tepperbergs karriere startet i 2015, da hun bestemt seg for bruke sin treningsbakgrunn for å lage hjemmesnekrede treningsvideoer til folk som ønsket å komme i bedre form.
I dag har hun angivelig over 100 000 abonnenter, som betaler 9,99 dollar i måneden for treningskursene hennes. I norske kroner tilsvarer prisen en snau hundrelapp, som igjen gir en totalsum på rundt 10 millioner kroner - i måneden (!).
40-åringen har også en egen rett på menyen til restauranten «Sweetgreen», det samme har for øvrig Hollywood-stjerna Gwyneth Paltrow.
Suksessen har ført til at Wood-Tepperberg har over én million følgere på Instagram. Det antallet vil trolig stige, nå som hun er en del av Sports Illustrated-universet.
- Jeg gleder meg sånn til å dele alt med dere. Jeg kan nesten ikke vente, sier hun.