45 designgaver til hjemmet

Industrielt, natur og nordisk chic.

INDUSTRIELT MED NYANSER: Den industrielle stilen ble spådd til å være høstens store trend. Det skjønner jeg godt. Jeg simpelten elsker røffe interiørdetaljer. Denne industrielle vegglampen er god som gull. Kr 699, Bolina. I for Ingrid! Vi kvinner er generelt altfor dårlige til å hylle oss selv. Det synes jeg vi fortjener innimellom - derfor sier jeg rett og slett ja takk til denne store I-en i sink. En gave til mor - fra mor. Kr 98, Bolina. Er jeg så heldig å kunne pakke opp dette fatet på julaften, rekker jeg å servere alle de syv slagene mine (hm, eller - bakerens syv slag) i romjulen. Serveringsfat i porselen med sølvglasur, kr 199, Milla Boutique. Vel, jeg vet jeg får mannen min på nakken - han er nemlig mest opptatt av funksjon. Men noe kan vel få lov til å ligge der på kommoden og bare være fine? Håndlagde nøkler, kr 349/499, Milla Boutique. Deilige duftlys er rett og slett helt nødvendig når mørket og vinteren setter inn. Jeg får aldri nok av det - og fyrer løs titt og ofte. Duftlys med eteriske oljer, kr 349 pr. stk., Milla Boutique.  Det er så fint med sarte rosanyanser, synes jeg. Særlig når fargen rockes opp med litt røffere detaljer. Mønstret pute, kr 795 Day Home/Tina Sand agenturer. Erstatt Lano'n for liten og Lano'n for stor med denne pistolsåpen. Vel, i utgangspunktet er jeg imot å ha alt som gir seg ut for å være et våpen i heimen - men nå gjør jeg et unntak. Hands up! Kr 259, Milla Boutique. Alle foto: Produsentene
INDUSTRIELT MED NYANSER: Den industrielle stilen ble spådd til å være høstens store trend. Det skjønner jeg godt. Jeg simpelten elsker røffe interiørdetaljer. Denne industrielle vegglampen er god som gull. Kr 699, Bolina. I for Ingrid! Vi kvinner er generelt altfor dårlige til å hylle oss selv. Det synes jeg vi fortjener innimellom - derfor sier jeg rett og slett ja takk til denne store I-en i sink. En gave til mor - fra mor. Kr 98, Bolina. Er jeg så heldig å kunne pakke opp dette fatet på julaften, rekker jeg å servere alle de syv slagene mine (hm, eller - bakerens syv slag) i romjulen. Serveringsfat i porselen med sølvglasur, kr 199, Milla Boutique. Vel, jeg vet jeg får mannen min på nakken - han er nemlig mest opptatt av funksjon. Men noe kan vel få lov til å ligge der på kommoden og bare være fine? Håndlagde nøkler, kr 349/499, Milla Boutique. Deilige duftlys er rett og slett helt nødvendig når mørket og vinteren setter inn. Jeg får aldri nok av det - og fyrer løs titt og ofte. Duftlys med eteriske oljer, kr 349 pr. stk., Milla Boutique. Det er så fint med sarte rosanyanser, synes jeg. Særlig når fargen rockes opp med litt røffere detaljer. Mønstret pute, kr 795 Day Home/Tina Sand agenturer. Erstatt Lano'n for liten og Lano'n for stor med denne pistolsåpen. Vel, i utgangspunktet er jeg imot å ha alt som gir seg ut for å være et våpen i heimen - men nå gjør jeg et unntak. Hands up! Kr 259, Milla Boutique. Alle foto: Produsentene Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Det er ikke alltid lett å finne ut hva du skal kjøpe til andre til jul.

Og det er heller ikke så lett å finne ut hva man ønsker seg selv til jul.

Nå har redaksjonen i Rom123 samlet sine favoritter til jul, og deres ønskeliste er lang.

Kanskje du får lyst på noe av dette du også?

Her er hva de har plukket ut:

Anne Vestad - redaktørJeg ønsker meg enkle, vakre og solide ting i naturmaterialer, noe det oser litt håndverk av. Ting jeg kan ha lenge!

Anna-Lena Johansson - art director: Jeg har ikke egen hage, så jeg må skape en liten oase i hjemmet mitt. Jeg ønsker meg derfor naturen inn!

Kari Janne Standal - redaksjonssjef: Jippi! Endelig er drømmehytta ved sjøen ferdig. Snart får forhåpentligvis stilrene, nordiske detaljer flytte inn.

Ingrid Wærp - reporter: Kjære julenisse: I år ønsker jeg meg en miks av industrielt interiør - og gjenstander i duse nyanser. Og jeg lover på tro og ære at jeg har vært snill i absolutt hele år.

Les også:

Julegaver til hjemmet

Her er årets juletrefot

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer