Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Pluss

Mer
Min side Logg ut
Du leser nå Dagbladet Pluss

Ingvil fikk hjernesvulst:

- Å få en slik beskjed når du er 30 år og har to små barn er helt uvirkelig

- Det er ingen selvfølge at jeg skulle få oppleve at livet ble så normalt igjen, sier Ingvil. Hun fikk påvist ondartet hjernesvulst mens hun var i barselpermisjon.

LEVER NÅ: For Ingvil har
livskvaliteten blitt viktigere
enn antall år. - Jeg
har håp og drømmer for
fremtiden, men jeg
legger ikke store planer
for tilværelsen som
alderspensjonist. Foto: Ellen Jarli, Øystein H. Horgmo og Anne Lene Skotterud
LEVER NÅ: For Ingvil har livskvaliteten blitt viktigere enn antall år. - Jeg har håp og drømmer for fremtiden, men jeg legger ikke store planer for tilværelsen som alderspensjonist. Foto: Ellen Jarli, Øystein H. Horgmo og Anne Lene Skotterud Vis mer

I desember 2011 følte Ingvil Nordland (36) fra Ås at livet var perfekt. Måneden før hadde hun feiret 30-årsdag med gode venninner. Hun hadde nylig fått fast jobb som rådgiver i Språkrådet, nettopp flyttet inn i nybygd hus på hjemstedet med samboeren Torgeir, og fire måneder tidligere fått sitt andre barn.

31. januar får Ingvil et epileptisk anfall på et barseltreff, og blir henvist til MR. Hun vet intuitivt at det er noe galt. 13 måneder tidligere, på nyttårsaften 2010, hadde hun opplevd det samme.

Mistenkte slag

Noen dager etter MR-undersøkelsen ringer fastlegen. Hun forteller at det ut fra MR-bildene ser ut som Ingvil har hatt et slag. Kort tid etter ringer hun tilbake: Du må legges inn. Med én gang. Ingvil havner på slagavdelingen med melkespreng.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

Dagbladet Pluss

Du er nå inne på en Dagbladet Pluss-artikkel. Den kan du få tilgang til med et abonnement på Dagbladet Pluss.

1 MÅNED*

PRØV PLUSS FOR 1 KRONE

1 kr

(0,03 kr per dag)

KJØP 1 MÅNED*

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 MÅNED* 1 kr måned. 0,03 kr per dag

*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris etter tilbudsperioden (99kr/mnd) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

3 MÅNEDER

249 kr

(2,77 per dag)

KJØP 3 MÅNEDER

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

3 MÅNEDER 249 kr 3 måneder. 2,77 per dag

*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris (249,-/kvartal) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

6 MÅNEDER**

KUN 30 KR/MND- 60% rabatt

180 kr

(1 kr per dag)

KJØP 6 MÅNEDER**

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

6 MÅNEDER** 180 kr 6 måneder. 1 kr per dag

*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris etter tilbudsperioden (449kr/6mnd) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

• *Abonnementet fornyes automatisk til ordinærpris etter tilbudsperioden (99kr/mnd). Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.
  • **Abonnementet fornyes automatisk til ordinærpris etter tilbudsperioden (449kr/6mnd). Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Utforsk andre nettsteder fra Aller Media

VELKOMMEN TIL

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

Takk for at du har kjøpt tilgang på Dagbladet Pluss
For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement
anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Du har allerede et gyldig abonnement.

For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement, anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Kjøpet ble avbrutt

Du valgte å kansellere kjøpet. Din konto ble ikke belastet. Vil du prøve igjen?