Luftfart

- Aldri mer Norwegian, sier Reidun og Olve etter seks dager på ferie med baby - men uten bagasje

- De tar oss ikke på alvor.

UTEN VOGN: Reidun Frostad er på plass i feriebyen i Nord-Italia sammen med sønnen Kasper. Men verken bæremeisen eller barnevogna er på plass. bagasjen står fortsatt på Gardermoen, noe den har gjort siden fredag. Foto: Privat
UTEN VOGN: Reidun Frostad er på plass i feriebyen i Nord-Italia sammen med sønnen Kasper. Men verken bæremeisen eller barnevogna er på plass. bagasjen står fortsatt på Gardermoen, noe den har gjort siden fredag. Foto: Privat Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Fredag fløy samboerparet Reidun Frostad og Olve Slind sammen med sønnen Kasper (11 måneder) til Verona med Norwegian.

De skulle kose seg og ha en aktiv ferie, med mange turer i Dolomittene. Det gikk ikke helt som planlagt.

I dag - onsdag - sitter de fortsatt i Nord-ltalia uten bagasjen sin. Og verre: De aner ikke når - eller om - de får den.

- Norwegians kundebehandling er så dårlig som det går an. En føler seg ikke ivaretatt i det hele tatt, sier Reidun etter å ha snakket med - eller forsøkt å snakke med - Norwegian 6-7 ganger hver eneste dag siden fredag kveld.

- Først vil jeg si at vi ikke er i krise på noen som helst måte, men jeg blir så provosert. For det første må jeg gjerne vente 45 minutter før jeg får svar på telefonen. Og får jeg først svar, møter jeg gjerne inkompetente kundebehandlere som tydeligvis ikke har lært det de er der for å gjøre. De kan ikke systemet, og henviser hele tiden til andre, uten at det hjelper det minste.

Henvist til telefonsvarer

- Nå sist ble jeg henvist til en automatisk telefonsvarer, som leste opp en beskjed om at jeg måtte kontakte flyselskapet dersom bagasjen min manglet, sier Reidun.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer