Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Pluss

Mer
Min side Logg ut
Du leser nå Dagbladet Pluss

Spellemann Arve Tellefsen

Arve Tellefsen (80) går ikke lenger inn i en depresjon hver gang han spiller en falsk tone

- Jeg har lært meg til det etter hvert, at jeg må være litt fornøyd med meg sjøl også, men jeg har vært veldig misfornøyd med alt mulig.

LITT FORNØYD: – Jeg har lært meg til det etter hvert, at jeg må være litt fornøyd med meg sjøl også, men jeg har vært veldig misfornøyd med alt mulig, sier Arve Tellefsen. Foto: Nina Hansen
LITT FORNØYD: – Jeg har lært meg til det etter hvert, at jeg må være litt fornøyd med meg sjøl også, men jeg har vært veldig misfornøyd med alt mulig, sier Arve Tellefsen. Foto: Nina Hansen Vis mer

- Kanskje vi kan få Arve Tellefsen kjapt ned hit i en taxi? Hvis du ser Arve Tellefsen - you know what to do! sa Tommy Tee, fra Sentrum scene, forrige lørdag.

Stappfull sal. Spellemannsprisen 2017. Tommy Tee står på scenen sammen med Åse Kleveland.

De har annonsert at Tellefsen har vunnet hedersprisen, snakket om hvor enorm respekt de har for han og tenkt høyt på om det kan hende Tellefsen visste at han kom til å vinne. «Var det derfor han forlot lokalet så tidlig?»

- Det skjedde en misforståelse. Ingen hadde fortalt meg at jeg skulle få spellemannspris. Derfor dro jeg hjem etter at jeg hadde spilt på åpningen av showet. Jeg skulle ha konsert på Holocaust-senteret dagen etter og måtte forberede meg til den, sier Arve Tellefsen.

Utforsk andre nettsteder fra Aller Media
Kode24 - nettavis om utvikling og koding Elbil24.no -  nyheter om elbil KK.no - Mote, interiør, og tips Sol.no - De viktigste nyheter fra nettsider i Norge Vi.no - Quiz, kryssord og nyttig informasjon Dinside.no - teknologi, økonomi og tester Se og Hør - Kjendis og underholdning Lommelegen.no - helse, symptomer og behandling

VELKOMMEN TIL

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

Takk for at du har kjøpt tilgang på Dagbladet Pluss
For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement
anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Du har allerede et gyldig abonnement.

For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement, anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Kjøpet ble avbrutt

Du valgte å kansellere kjøpet. Din konto ble ikke belastet. Vil du prøve igjen?