Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Pluss

Mer
Min side Logg ut
Du leser nå Dagbladet Pluss

Bjørn veide 125 kilo som 18-åring. Nå er han personlig trener og hjelper andre med å legge om livsstilen

Bjørn halverte sin egen kroppsvekt. 

ENORM FORVANDLING: Bjørn Myhre Nilsen veide 125 kilo da han begynte å slanke seg. I dag jobber han som personlig trener. Foto: Morten Eik og privat
ENORM FORVANDLING: Bjørn Myhre Nilsen veide 125 kilo da han begynte å slanke seg. I dag jobber han som personlig trener. Foto: Morten Eik og privat Vis mer

- Jeg raste ned i vekt, og ble i tynneste laget. Kontrasten fra 125 kilo til 68 kilo var i meste laget. Det var nære på at jeg fikk spiseforstyrrelse, sier Bjørn Myhre Nilsen (35) og fortsetter:

- Jeg hadde flere titalls kilo for mye. Likevel var jeg alltid blid, og hadde ingen problemer med å være sosial, forteller Bjørn fra Nedre Eiker i Buskerud.

Likevel følte han at kroppen var i største laget. Som 18-åring tok han seg selv i nakken.

- Jeg sto foran speilet og erkjente for første gang at jeg mislikte egen kropp. Jeg var tung og treg, forteller Bjørn.

Han veide 125 kilo. Åtte år senere stoppet vekten på 68 kilo. Bjørn hadde kvittet seg med 57 kilo, og var strålende fornøyd.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

Dagbladet Pluss

Kjøp et abonnement på Dagbladet Pluss og få tilgang på egne premiumartikler, videodokumentarer, eAvisa og Magasinet.

1 UKE*

PRØV PLUSS FOR 1 KRONE

1 kr

(0,14 kr per dag)

KJØP 1 UKE*

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 UKE* 1 kr 1 uke. 0,14 kr per dag

*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris etter tilbudsperioden (55,-/uke) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

1 MÅNED

99 kr

(3,3 kr per dag)

KJØP 1 MÅNED

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 MÅNED 99 kr 1 måned. 3,3 kr per dag

*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris (99,-/måned) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

3 MÅNEDER

249 kr

(2,76 kr per dag)

KJØP 3 MÅNEDER

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

3 MÅNEDER 249 kr 3 måneder. 2,76 kr per dag

*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris etter tilbudsperioden (249kr/kvartal) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

• *Abonnementet fornyes automatisk til ordinærpris etter tilbudsperioden (55,-/uke). Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.
  • Alle abonnementet fornyes automatisk til ordinærpris. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Utforsk andre nettsteder fra Aller Media

VELKOMMEN TIL

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

Takk for at du har kjøpt tilgang på Dagbladet Pluss
For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement
anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Du har allerede et gyldig abonnement.

For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement, anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Kjøpet ble avbrutt

Du valgte å kansellere kjøpet. Din konto ble ikke belastet. Vil du prøve igjen?