Bjørn veide 125 kilo som 18-åring. Nå er han personlig trener og hjelper andre med å legge om livsstilen
Bjørn halverte sin egen kroppsvekt.

- Jeg raste ned i vekt, og ble i tynneste laget. Kontrasten fra 125 kilo til 68 kilo var i meste laget. Det var nære på at jeg fikk spiseforstyrrelse, sier Bjørn Myhre Nilsen (35) og fortsetter:
- Jeg hadde flere titalls kilo for mye. Likevel var jeg alltid blid, og hadde ingen problemer med å være sosial, forteller Bjørn fra Nedre Eiker i Buskerud.
Likevel følte han at kroppen var i største laget. Som 18-åring tok han seg selv i nakken.
- Jeg sto foran speilet og erkjente for første gang at jeg mislikte egen kropp. Jeg var tung og treg, forteller Bjørn.
Han veide 125 kilo. Åtte år senere stoppet vekten på 68 kilo. Bjørn hadde kvittet seg med 57 kilo, og var strålende fornøyd.
Har du allerede abonnement? Logg inn
Dagbladet Pluss
Dagbladet Pluss
1 UKE* 1 kr 1 uke. 0,14 kr per dag
*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris etter tilbudsperioden (55,-/uke) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.
Dagbladet Pluss
3 MÅNEDER 249 kr 3 måneder. 2,76 kr per dag
*Abonnement fornyes automatisk til ordinær pris etter tilbudsperioden (249kr/kvartal) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.
- *Abonnementet fornyes automatisk til ordinærpris etter tilbudsperioden (55,-/uke). Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.
- Alle abonnementet fornyes automatisk til ordinærpris. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.
Betal trygt med Visa eller Mastercard.