FANT SAMMEN IGJEN: Her forteller de den romantiske historien om hvordan de fant tilbake til hverandre som kjærester.. Foto: Gregers Kirdorf
FANT SAMMEN IGJEN: Her forteller de den romantiske historien om hvordan de fant tilbake til hverandre som kjærester.. Foto: Gregers KirdorfVis mer

Ble kjærester igjen - 27 år etter at de gikk fra hverandre

Lone og John var kjærester på videregående, før de fikk nye kjærester, ble gift og fikk barn med andre. Men så hadde skoleklassen reunion ...

John husker en episode fra 2. klasse på videregående kort etter at han hadde gjort det slutt med Lone. Hun sto midt i en krets av nysgjerrige klassekamerater som ville se forlovelsesringen hennes. Lone virket glad.

- Jeg kjente et stikk i hjertet og fikk en klar følelse av at jeg hadde mistet noe verdifullt. Lone var alltid umiddelbar og ærlig. Senere snakket jeg om Lone som et eksempel på et godt menneske. Hun tenker aldri bare på seg selv, men har alltid omtanke for andre. Hun ordner alt for alle og ser alltid hva folk trenger. Jeg er introvert, Lone det stikk motsatte, sier John Wessman.

- Ulikhet en fordel

Forskjellige er de kanskje, men de er også helt enige om at det er en god ting.

Dagbladet Pluss – de beste historiene

• Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.
  • Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris, og løper til du sier opp.
  • Ordinære priser: Uke kr 45,- Måned kr 79,- Kvartal kr 199,- År kr 729,-

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn