ET LETTERE LIV:
Stine J. Lauritsen fra
Fjerdingby i Akershus
angrer ikke en dag på
at hun i 2010 bestemte
seg for å endre livsstilen
dramatisk. Nå er hun
hele 64 kilo lettere. Foto: Morten Eik og privat
ET LETTERE LIV: Stine J. Lauritsen fra Fjerdingby i Akershus angrer ikke en dag på at hun i 2010 bestemte seg for å endre livsstilen dramatisk. Nå er hun hele 64 kilo lettere. Foto: Morten Eik og privatVis mer

Etter å ha forspist seg på pizza innså Stine (33) at hun måtte endre livsstil. Det er 64 kilo siden

Med sine 145 kilo var Stine større enn de fleste. Hun endret livsstil etter å ha forspist seg på pizza - igjen...

Tobarnsmoren Stine J. Lauritsen (33) fra Fjerdingby i Akershus angrer ikke en dag på at hun endret livsstil. Beslutningen ble tatt etter en ferie til Amsterdam, der hun og ektemannen Marius Lauritsen (30) til sin skrekk innså at de på rekordtid hadde satt til livs en pizza i familie-størrelse.

- Vi ble skikkelig flaue da vi skjønte hvor mye vi egentlig hadde spist. Kontrakten om å endre matvaner ble satt opp med det samme vi kom tilbake til hotellet. Og vi var begge innstilt på at det var en avtale vi ville holde, sier Stine.

Slanket seg sammen

- For meg var det veldig viktig at vi var sammen om dette prosjektet. Jeg hadde aldri klart det hvis mannen min hadde stappet i seg potetgull hver eneste kveld. På dette tidspunktet veide den 163 cm høye kvinnen hele 145 kilo. Marius er 197 cm høy, og følte seg heller ikke vel med sine 135 kilo.

Dagbladet Pluss – de beste historiene

• Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.
  • Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris, og løper til du sier opp.
  • Ordinære priser: Uke kr 45,- Måned kr 79,- Kvartal kr 199,- År kr 729,-

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn