Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Pluss

Mer
Min side Logg ut
Du leser nå Dagbladet Pluss

Etter å ha vært fanget i en guttekropp i 21 år, er Gina blitt en forelsket kvinne

- Det er utrolig hva en liten forespørsel på Facebook kan utrette, stråler Gina Skjold (26).

REDNINGSKVINNEN: - Mora
reddet meg. Hun er min lykkelige
skjebne, stråler Gina Skjold. Hun og
bergens-kvinnen Mora Gismervik har
vært kjærester i snart ett år. Foto: Bent Are Sigvaldsen og privat
REDNINGSKVINNEN: - Mora reddet meg. Hun er min lykkelige skjebne, stråler Gina Skjold. Hun og bergens-kvinnen Mora Gismervik har vært kjærester i snart ett år. Foto: Bent Are Sigvaldsen og privat Vis mer

- Psykologen min spurte meg for ett år siden om jeg så noe lys i tunnelen. Nei, svarte jeg, ikke i det hele tatt. Men det er utrolig hva en liten forespørsel på Facebook kan utrette, stråler Gina Skjold (26).

Den unge kvinnen fra Skjold utenfor Haugesund, bosatt i Bergen, smiler igjen etter mange år med fornektelse og depresjon. Hovedårsaken til det gode humøret er bergenskvinnen Mora Gismervik (26), som kom inn i Ginas liv da hun trengte det som mest.

- Vi hadde felles venner på Facebook. Da hun la meg til som venn, aksepterte jeg henne, og vi avtalte etter hvert å møtes. Etter kort tid ble vi kjærester. Hun ble ikke kvitt meg! sier Gina og ler.

På vennejakt

Mora er selv født i feil kropp og kunne bedre enn de fleste kjenne seg igjen i Ginas historie.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

1 UKE

PRØV PLUSS

1 kr

(Fornyes automatisk til 55,-/uke)

KJØP 1 UKE

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 UKE 1 kr Fornyes automatisk til 55,-/uke

*Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris (55,-/uke) etter tilbudsperioden. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

1 MÅNED

99 kr

(Fornyes automatisk til 99,-/måned)

KJØP 1 MÅNED

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 MÅNED 99 kr Fornyes automatisk til 99,-/måned

*Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris (99,-/måned) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

1 ÅR

LES LENGRE - BETAL MINDRE

795 kr

(Fornyes automatisk til 795,-/år)

KJØP 1 ÅR

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 ÅR 795 kr Fornyes automatisk til 795,-/år

Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris (795,-/år) etter tilbudsperioden når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinær pris. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

VELKOMMEN TIL

Dagbladet Pluss

Takk for at du har kjøpt tilgang på Dagbladet Pluss
For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement
anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Du har allerede et gyldig abonnement.

For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement, anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Kjøpet ble avbrutt

Du valgte å kansellere kjøpet. Din konto ble ikke belastet. Vil du prøve igjen?