STOR FORANDRING:  Heidi Arstad (51) hadde prøvd alt. Utallige kurer, dietter og tabletter. Ingenting hjalp. Så forsto hun hva som skulle til. Foto: PRIVAT / MARIANNE OTTERDAHL-JENSEN
STOR FORANDRING: Heidi Arstad (51) hadde prøvd alt. Utallige kurer, dietter og tabletter. Ingenting hjalp. Så forsto hun hva som skulle til. Foto: PRIVAT / MARIANNE OTTERDAHL-JENSENVis mer

Heidi gikk ned 62 kilo på litt over ett år

- Før var jeg rusa på sukker, nå er jeg rusa på livet!

Har du allerede abonnement?   Logg inn

(Allers): Hun var tungt deprimert. Overvekten var et sted å gjemme seg. Heidi Arstad (51) fra Trondheim hadde prøvd alt. Utallige kurer, dietter og tabletter. Ingenting hjalp.

- I perioder var jeg så langt nede at jeg verken gikk til butikken eller postkassen. Jeg var farlig nær å bli slukt av det svarte hullet, men da jeg gradvis klarte å forandre livs­stilen min og for første gang sluttet å slanke meg, fikk jeg det bra, ­forteller hun.

Det var først i voksen alder at Heidi forsto hva som skulle til. Da hun tok tak i gamle sår, begynte kiloene å renne av.

Utrygg barndom

Hun måtte bearbeide gamle og vonde opplevelser. Barndommen ga ikke Heidi den tryggheten hun trengte.

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

• Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Alle abonnement fornyes automatisk til ordinær pris når perioden utløper, men det er ingen bindingstid.
  • *Fornyes til standard mnd når gratisperioden utløper (99kr/mnd).
  • Du kan si det opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn