- HAR KLART MEG: - Jeg er stolt over at jeg har klart meg. Jeg har fortsatt det fjeset jeg har, men jeg har fått alt jeg ville ha i livet, sier Anita Sirnes Larsen. Foto: Anders Martinsen
- HAR KLART MEG: - Jeg er stolt over at jeg har klart meg. Jeg har fortsatt det fjeset jeg har, men jeg har fått alt jeg ville ha i livet, sier Anita Sirnes Larsen. Foto: Anders MartinsenVis mer

Hele oppveksten hadde Anita (33) ett ønske: Én dag med normalt ansikt

«Hvordan kan noen bli sammen med meg som ser sånn ut?» tenkte hun. Så kom Richard og falt pladask.

Sjarmen! Svaret kommer kontant.

- Jeg falt for farten, hun hadde så godt humør og var aktiv. Kjemien stemte fra vi møttes, jeg falt for henne med det samme. Det var ei gøy tid.

Richard Håbesland (41) ser bort på Anita Sirnes Larsen (33) og smiler. De har vært sammen i 16 år, forlovet i 12, de har to nydelige døtre. Og de er fortsatt kjærester, hånd i hånd, sammen mot røkla.

Det er blitt noen kamper - de første sto allerede i den gryende forelskelsen. For folk kunne ikke helt forstå det. Han som var en sånn kjekk mann, hvorfor fant han seg ikke ei pen jente? Folk tenkte det ikke bare, de sa det til ham også, ute på byen.

16 år etter gjør det fortsatt vondt å tenke på.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

• Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.
  • Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris, og løper til du sier opp.
  • Ordinære priser: Uke kr 45,- Måned kr 79,- Kvartal kr 199,- År kr 729,-

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn