OPTIMIST: - Hele
&nbsp;<span style="background-color: initial;">tiden har jeg vært opptatt&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">av å gjøre livet mitt&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">mest mulig lystbetont.&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">Jeg tror jeg har lykkes&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">med det, sier Rolv Eigil&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">Nilsen etter at livet hans&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">ble snudd opp ned. Foto: Tor Lindseth og privat</span>
OPTIMIST: - Hele  tiden har jeg vært opptatt av å gjøre livet mitt mest mulig lystbetont. Jeg tror jeg har lykkes med det, sier Rolv Eigil Nilsen etter at livet hans ble snudd opp ned. Foto: Tor Lindseth og privatVis mer

Historien om Rolv Eigil kunne ha endt 1. august 1998. Han skulle bare ta en tur med motorsykkelen

Han er både blid og sta. Kanskje er det derfor  Rolv Eigil ser lyst på livet. 

- Jeg er kjent for å være en lystig kar. Det var jeg før ulykken – og det er jeg fremdeles, sier Rolv Eigil Nilsen (41) fra Vestfossen i Buskerud.

Historien om Rolv Eigil kunne ha endt 1. august 1998. Han skulle bare ta en tur med motorsykkelen til butikken han drev, snaut 20 minutter unna hjemmet sitt.

PÅ TO HJUL: Rolv Eigil likte å  kjøre motorsykkel. 1. august 1998 gikk det galt. Vis mer

Rolv Eigil kom aldri fram den dagen. Midtveis under kjøreturen smalt det mellom motorsykkelen og en bil som lå foran ham. Rolv Eigil ble slengt over i motsatt kjørefelt, mens motorsykkelen havnet i grøfta.

Dagbladet Pluss – de beste historiene

• Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.
  • Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris, og løper til du sier opp.
  • Ordinære priser: Uke kr 45,- Måned kr 79,- Kvartal kr 199,- År kr 729,-

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn