Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer

Pluss

Mer
Min side Logg ut
Du leser nå Dagbladet Pluss

Kåre Willoch (88) er tilbake i jobb etter kreftoperasjonen. - Det går veldig bra med meg nå. Du vet, min hustru har vært sykepleier

- Aktivitet er viktig – både med kroppen og hodet, sier tidligere statsminister Kåre Willoch.

LOVPRISER HUSTRUEN: Kåre Willoch lovpriser omsorgen fra sin kjære Anne-Marie. Hennes bakgrunn som sykepleier har vært gull verdt for ektemannen etter kreftoperasjonen i vår. Foto: Tore Skaar og NTB Scanpix 
LOVPRISER HUSTRUEN: Kåre Willoch lovpriser omsorgen fra sin kjære Anne-Marie. Hennes bakgrunn som sykepleier har vært gull verdt for ektemannen etter kreftoperasjonen i vår. Foto: Tore Skaar og NTB Scanpix  Vis mer

Gjennom et langt liv har Kåre Willoch (88) hatt sterk helse. Som pensjonist er den tidligere statsministeren veldig aktiv. Men da han i vår fikk beskjed om at han var rammet av kreft – måtte han plutselig forholde seg til en ny hverdag. Rett og slett roe ned tempoet og bruke tiden til egen helbred.

På sosiale medier sto nordmenn i kø med lykke ønskninger. Noe som gledet ham meget.

- Det er jo særdeles hyggelig å høre folks engasjement for meg. Jeg har selv ikke lest noe av det, men er blitt fortalt det av andre.

- For meg har det vært viktig å få sagt at jeg har opplevd helsevesenet veldig positivt. Både med tanke på faglig dyktighet, omtanke og personlig omsorg, sier Kåre Willoch.

Sommertilbud på Dagbladet Pluss

De beste leseopplevelsene, guider og eksperttips!

3 MÅNEDER

SOMMERTILBUD - 80% rabatt

49 kr

(Fornyes automatisk til 249,-/kvartal)

KJØP 3 MÅNEDER

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

3 MÅNEDER 49 kr Fornyes automatisk til 249,-/kvartal

*Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris (249,-/kvartal) etter tilbudsperioden. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

1 UKE

55 kr

(Fornyes automatisk til 55,-/uke)

KJØP 1 UKE

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 UKE 55 kr Fornyes automatisk til 55,-/uke

*Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris (55,-/uke) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

1 ÅR

795 kr

(Fornyes automatisk til 795,-/år)

KJØP 1 ÅR

KJØP NÅ
Du har valgt:

Dagbladet Pluss

1 ÅR 795 kr Fornyes automatisk til 795,-/år

Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris (795,-/år) når perioden utløper. Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Fremtidige betalinger trekkes fra ditt registrerte betalingskort.

• Alle abonnement fornyes automatisk til ordinær pris etter tilbudsperioden . Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

VELKOMMEN TIL

Dagbladet Pluss

Takk for at du har kjøpt tilgang på Dagbladet Pluss
For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement
anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Du har allerede et gyldig abonnement.

For å se alt du har tilgang til med ditt abonnement, anbefaler vi at du tar en titt på denne velkomstsiden

Kjøpet ble avbrutt

Du valgte å kansellere kjøpet. Din konto ble ikke belastet. Vil du prøve igjen?