FIKK
SJOKK: Kim
Tommy var bare
24 år gammel da
han oppdaget
at han veide 175
kilo. Etter vektnedgangen har han fått et et nytt og lettere liv. Foto: Privat og Svend Aage Madsen
FIKK SJOKK: Kim Tommy var bare 24 år gammel da han oppdaget at han veide 175 kilo. Etter vektnedgangen har han fått et et nytt og lettere liv. Foto: Privat og Svend Aage MadsenVis mer

Sjefen spanderte kurs:

Kim Tommy (25) har gått ned 75 kilo

Den blide 25-åringen er strålende fornøyd når gamle venner går forbi uten å kjenne ham igjen.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

Kim Tommy Byberg (25) fra Lillesand fikk sjokk da det gikk opp for ham hvor tung han var. Han hadde lagt på seg nesten 50 kilo på to år, og trivdes absolutt ikke med sitt eget speilbilde.

- Det var ikke mulig å skjule at jeg var stor, men aldri om jeg hadde trodd at jeg veide så mye som 175 kilo. Folk forsøkte å antyde at jeg burde gå ned i vekt, men jeg møtte dem alltid med en sviende kommentar som raskt la temaet dødt, sier Kim Tommy.

I dag morer han seg når han møter folk som ikke kjenner ham igjen med det samme. Barnehage-kokken har nemlig slanket bort over 75 kilo fett i løpet av de siste 16 månedene.

I snitt har han blitt 150 gram lettere hver eneste dag etter at han gikk inn for å endre livsstil.

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

• Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn