­

Knut Erik (51) gikk ned over 40 kilo med den nye slankemetoden

1 av 4 voksne i Norge har fedme. Medisiner kan bli løsningen for mange av dem, mener eksperter.

FRA 149 KG TIL 107 KG: Knut Erik Opheim har gått ned i vekt ved hjelp av metoden eksperter tror vil hjelpe mange sykelig overvektige i årene framover. Kjæresten Yuli Margaretta Johansen har dokumentert forvandlingen med mobilkameraet.
FRA 149 KG TIL 107 KG: Knut Erik Opheim har gått ned i vekt ved hjelp av metoden eksperter tror vil hjelpe mange sykelig overvektige i årene framover. Kjæresten Yuli Margaretta Johansen har dokumentert forvandlingen med mobilkameraet. Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

- Det føles fantastisk, bare herlig. Blodtrykket er normalt igjen, jeg trenger ikke lenger medisinene jeg tok mot halsbrann, jeg kan ta på sokker om morgenen stående på ett bein og jeg er på toppen av trappa på tre steg. Jeg kjenner det på knærne, for ikke å snakke om på pusten.

Det sier Knut Erik Opheim (51) fra Steinkjer, som på ett år har gått ned 42 kilo. Det har han klart ved å legge om kostholdet – og ta fire tabletter om dagen.

Du kan nå betale med

PRØV PLUSS FOR 1 KR

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

PRØV PLUSS

1 UKE

1 kr

(Fornyes til 55,-/uke)

1 MÅNED

99 kr

(Fornyes til 99,-/måned)

3 MÅNEDER

249 kr

(Fornyes til 249,-/3måneder)

Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden . Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer