OPERERER PENIS: Estetisk kirurg Bjørn Tvedt og operasjonssykepleier Enny Solli ved Akademiklinikken forlenger penisen til «Kristian». Foto: Christian Roth Christensen / Dagbladet
OPERERER PENIS: Estetisk kirurg Bjørn Tvedt og operasjonssykepleier Enny Solli ved Akademiklinikken forlenger penisen til «Kristian». Foto: Christian Roth Christensen / DagbladetVis mer

«Kristian» har betalt 50 000 kroner for en større penis

Derfor legger norske menn manndommen sin under kniven.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

(Dagbladet): «Kristian» har latt Dagbladet få være med inn på operasjonsstua. Selv ligger han i narkose under hele inngrepet.

Han forteller at han har betalt 50 000 kroner for operasjonen.

- Hvorfor?

- Jeg er ikke fornøyd med hvordan størrelsen er i slapp tilstand, i forhold til hvordan den er i erigert tilstand, sier «Kristian».

Han håper at resultatet vil gi ham bedre selvfølelse.

Kirurg Bjørn Tvedt ved Akademiklinikken i Oslo forklarer hvordan han nå skal gjøre «Kristian»s penis litt lengre.

- Nå har jeg operert meg inn til der den indre penisen henger opp i skambeinet. Jeg løsner den slik at framdelen faller frem.

- Påvirker ikke ereksjonen

Han har nylig bedøvet området rundt penis, samt fettsugd monsberget. Han har laget et snitt rett over penisroten med en skalpell, og deretter går han videre med en elektrisk kniv, som brenner seg gjennom vevet. Da blir det mindre blod og lettere å operere.

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

• Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • *Fornyes automatisk til ordinær pris etter gratisperioden (99 kr/mnd).
  • Alle abonnement fornyes automatisk når perioden utløper, men det er ingen bindingstid.
  • Du kan si det opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn