<strong>Ny livssituasjon:</strong> - Jeg har sagt at han kan finne seg en annen, nå som jeg har blitt så dårlig, sier Kristin Rütsche (30) om forholdet til samboeren Kim Enersen (38). Han nektet, og nå er de forlovet. Datteren Karianne (5) var litt over ett år da skaden inntraff. Foto: Thomas Rasmus Skaug / Dagbladet
Ny livssituasjon: - Jeg har sagt at han kan finne seg en annen, nå som jeg har blitt så dårlig, sier Kristin Rütsche (30) om forholdet til samboeren Kim Enersen (38). Han nektet, og nå er de forlovet. Datteren Karianne (5) var litt over ett år da skaden inntraff. Foto: Thomas Rasmus Skaug / Dagbladet Vis mer

Feilbehandling

Kristin (30) ble feilbehandlet på sykehus. Nå sitter hun i rullestol

Flere og flere pasienter søker om erstatning. Etter to avslag, fikk Kristin Rütsche omsider medhold i at sykehuset gjorde feil.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

- Jeg får ikke vært den mammaen jeg ønsket å være. Hun som drar på båtturer, går ned til båthavna for å se på kaninene som bor der nede eller hun som sover i telt sammen med datteren sin, sier Kristin Rütsche (30).

Livet til den lille familien på tre ble snudd på hodet en septemberdag i 2013. Sola skinte over småbruket i Flatby utenfor Lillestrøm da Rütsche våknet opp til store smerter i ryggen. Det brant og stakk nedover i beina og ut i tærne. Til slutt tilkalte samboer Kim Enersen (38) ambulanse.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer