<strong>Skeptisk:</strong> - Jeg skulle ønske at jeg kunne stått fram med navn og bilde, det hadde gitt advarselen en sterkere slagside, sier Celin (40) som ønsker å være anonym i møte med Dagbladet. Foto: Nina Hansen
Skeptisk: - Jeg skulle ønske at jeg kunne stått fram med navn og bilde, det hadde gitt advarselen en sterkere slagside, sier Celin (40) som ønsker å være anonym i møte med Dagbladet. Foto: Nina Hansen Vis mer

- Naivt å tro du skal slippe sex etter at 50-åringen har brukt 10 000 kroner på middag

«Celin» (40) selger selv sex, og advarer nå mot «sugardaddies».

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

- Jeg har vært inne og lest på disse ulike forumene. Sugardating er ikke noe nytt, men trenden har eksplodert, sier «Celin» (40).

Dagbladet møter henne i Oslo sentrum. 40-åringen ønsker å være anonym av hensyn til egen sikkerhet og kunders diskresjon. «Celin» er ikke hennes virkelige navn.

- Jeg skulle ønske at jeg kunne stått fram med navn og bilde, det hadde gitt advarselen en sterkere slagside. Men slik forholdene er for sexarbeidere i dag, kan jeg ikke gjøre det, sier hun.

PRØV PLUSS FOR 1 KRONE!

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

PRØV PLUSS

1 UKE

1 kr

(Fornyes til 55,-/uke)

1 MÅNED

99 kr

(Fornyes til 99,-/måned)

LES LENGRE - BETAL MINDRE

1 ÅR

795 kr

(Fornyes til 795,-/år)

• Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden . Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer