Når du ikke får løpt: Hva gjør du?

Karoline Bjerkeli Grøvdal fant sin løsning før London-OL.

KLARTE VM-KRAVET PÅ BISLETT: Karoline Bjerkeli Grøvdal løp sin beste 5000 meter denne sesongen, under Bislett Games. Tidligere sesonger har hun hatt skadeperioder, der hun har måttet ty til alternativ trening. Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix
KLARTE VM-KRAVET PÅ BISLETT: Karoline Bjerkeli Grøvdal løp sin beste 5000 meter denne sesongen, under Bislett Games. Tidligere sesonger har hun hatt skadeperioder, der hun har måttet ty til alternativ trening. Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Du løper fordi det er enkelt, effektivt og gøy. Det krever heller ikke mye utstyr og du holder deg i form hele året med de ukentlige øktene.

Nå har du derimot fått løpeforbud i tre uker. Hva gjør du?

Å få løpeforbud fordi du har en skade som skal restitueres passer aldri. Dette er din måte å holde deg i form på, og det tar heller ikke mye av tiden din.

Har du en aID-konto? Logg inn her
Du kan nå betale med

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

Introduksjonstilbud til deg som er ny abonnent: Få tilgang til Dagbladet Pluss for kun 1 krone for første måned. Deretter får du hele 30% rabatt ved hver fornyelse - så lenge du vil.

55,-

1 uke

(Fornyes automatisk til 55,-/uke)
Introduksjonstilbud

1,-

1 måned

(Fornyes automatisk til 69,-/måned)

249,-

3 måneder

(Fornyes automatisk til 249,-/kvartal)

Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:
ArtboardCreated with Sketch.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer