Rebekka (20) ble mobbet allerede i barnehagen. Men det ble verre med åra. - Ingen var på min side

Først ble hun mobbet for hvordan hun snakket. Så kom de stygge kommentarene om utseendet.

<strong>SATT SINE SPOR:</strong>
 -<span style="background-color: initial;">&nbsp;Jeg la en slags maske over&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">det triste ansiktet mitt og&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">den knuste sjelen, forteller&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">Rebekka Winther. Hun har&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">fått profesjonell hjelp for&nbsp;</span><div>å komme over årene med
&nbsp;<span style="background-color: initial;">nådeløs mobbing. Foto: Tor Lindseth og privat</span></div>
SATT SINE SPOR: - Jeg la en slags maske over det triste ansiktet mitt og den knuste sjelen, forteller Rebekka Winther. Hun har fått profesjonell hjelp for 
å komme over årene med  nådeløs mobbing. Foto: Tor Lindseth og privat
Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

- Presset om å være vellykket ble til slutt altfor stort. Jeg ville helst forsvinne fra jordens overflate, sier Rebekka Winther (20) fra Sætre i Hurum.

Hun er bare ungdommen, men har levd et langt liv med nådeløs mobbing.

- Jeg var et lett mobbeoffer. Jeg var sjenert, våget ikke å snakke for meg og tok aldri igjen. Mobbingen virket på meg, sier Rebekka.

Du kan nå betale med

HØSSTTILBUD 40% RABATT

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

1 UKE

55 kr

(Fornyes til 55,-/uke)

40% RABATT

1 MÅNED

59 kr

(Fornyes til 99,-/måned)

40% RABATT

3 MÅNEDER

149 kr

(Fornyes til 249,-/3måneder)

40% RABATT

1 ÅR

477 kr

(Fornyes til 795,-/år)

• Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden . Du kan si opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper.

visa card Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer