Samsungs «kant-mobil» har kommet til Norge

Imponerte oss under IFA-messen.

BEKREFTET: Mobilen som imponerte oss på IFA-messen ble mandag sluppet i  Norge. Foto: KIRSTI ØSTVANG / DINSIDE.NO
BEKREFTET: Mobilen som imponerte oss på IFA-messen ble mandag sluppet i Norge. Foto: KIRSTI ØSTVANG / DINSIDE.NO Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Dinside Ok, vi innrømmer det: Det er lett å bli blasert når produsenter i inn- og utland viser fram sine nyheter.

Desto gøyere er det når det kommer modeller som virkelig skiller seg ut, og det å skille seg ut er noe Galaxy Note Edge gjør med bravur.

Vi så den for første gang på årets IFA-messe der den ble vist fram sammen Galaxy Note 4, men for oss var det en gedigen nedtur når Samsung sa at Edge-mobilen neppe ville komme til Norge.

Men den 17. oktobler kom ble det bekreftet at det skulle komme noen få eksemplarer før jul. Og i dag skjedde det altså.

Svært begrenset antall - og kun for Telenorkunder Noe frislipp er det likevel ikke snakk om: Edge-modellen har nemlig blitt populær i de andre landene den har blitt lansert, og derfor er det kun noen få enheter som kommer hit før jul.

- Jeg vet ikke det nøyaktige antallet dessverre, men det stemmer at de få modellene vi får før jul kom idag, bekrefter Stig-Ove Langö fra Samsung Norge til Dinside.

- Tilgangen vil heldigvis bli noe bedre på nyåret, men vi har altså ikke fått noen dato. Husk også at det kun blir Telenor-forhandlere som får nå i første omgang, avslutter Langö.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer