Slik blir du kvitt julemagen, uten en eneste situps

Er du klar til å ta fatt på 2016?

Har du allerede abonnement?   Logg inn

Kroppen kan føles tung etter sjarmøretappen i julemånedens mat- og drikkestafett.

- Etter juletida er vi så mette! Vi lengter etter å komme oss ut av denne stinne tilstanden så fort som mulig, og motivasjonen for å trene er på topp. Etter noen uker med trening og sunn mat, føler vi oss straks bedre. Det er dessverre da mange stopper, sier personlig trener (PT) Mariann Deila.

Deilas treningsråd • En travel hverdag skaper ofte brudd i treningsrutiner. Slik kan du nå treningsmålet ditt:1 Skriv ned mål og potensielle hindringer. 2 Heng målene dine opp på en lapp -  et sted du ser dem ofte.3 Heng fram et klesplagg du har som mål å passe inn i.4 Hør på musikk som gir deg lyst til å trene!5 Følg personer i sosiale medier som inspirerer deg. GEVINST: 1 Godt humør.2 En skarpere hjerne.3 Holder deg frisk og lever lengre.4 Sterke muskler stabiliserer vekten.

Hun er aktuell med boka «Tren der du er», som gir råd og veiledning til enkle treningsøvelser med bruk av egen kroppsvekt som man kan gjøre uten et treningssenter.

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

  • Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris: Uke kr 45,- Måned kr 79,- Kvartal kr 199,- År kr 729.
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn