Slik blir du ti minutter raskere og løper mila på 50 min.

Her er treningsprogrammet du trenger.

Illustrasjonsfoto: NTB SCANPIX
Illustrasjonsfoto: NTB SCANPIX Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

• Neste program i Treningsskolen: Du vil løpe mila på 45 minutter, i stedet for 50 min.

Å sette seg et mål om å senke tiden fra en time til 50 minutter på 10 km er slett ikke hårreisende. Vi hjelper deg fram til til målet gjennom våren.

Du har løpt 10 kilometer under timen, men nå ønsker du å løpe på 50 minutter. Det betyr at du må løpe fem minutter per kilometer og holde en gjennomsnittsfart på 12 kilometer i timen.

Har du en aID-konto? Logg inn her
Du kan nå betale med

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

Introduksjonstilbud til deg som er ny abonnent: Få tilgang til Dagbladet Pluss for kun 1 krone for første måned. Deretter får du hele 30% rabatt ved hver fornyelse - så lenge du vil.

55,-

1 uke

(Fornyes automatisk til 55,-/uke)
Introduksjonstilbud

1,-

1 måned

(Fornyes automatisk til 69,-/måned)

249,-

3 måneder

(Fornyes automatisk til 249,-/kvartal)

Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:
ArtboardCreated with Sketch.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer