Slik får du stjernenes drømmekropp

Her er programmet Cornelis bruker på Hollywood-eliten.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

(Dagbladet):«30 minutter fysisk aktivitet om dagen er det som skal til», sier helse- og omsorgsminister Anne-Grete Strøm-Erichsen.

Superprogrammet til Cornelis legger ikke opp til mer jobbing enn hva helseministeren foreslår.

- Alle får en kjempekropp om de trener 30 til 45 minutter daglig. Det handler om intensiteten du har i løpet av treningsøkta, og at du vet hva målet ditt er. Da skal du se gode resultater på en måned, sier Elander.

Riktig fokus Elander sier at han har begynt å reagere på mange av treningsrådene som blir gitt i Norge.

- Det handler bare om hvordan du skal bli kvitt kiloene. Det skjer naturlig om du trener intensivt for å bygge muskler. Å bygge muskler er det for lite fokus på her hjemme.

Han er bekymret for hva det betyr for de som trener.

- Folk kontakter meg når de ikke får hjelpen de trenger. Dette varierer fra person til person, men bygger du muskler forbrenner du også fett. Når du vil bygge muskler, så får du ikke nok informasjon. Da kan det lett bli til at noen tar i bruk ulovlige preparater, sier han.

Fysisk aktivitet er mer vanlig i Norge enn i USA, men det er viktig å bygge muskler på en naturlig måte, sier Elander.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer