Slik gjør du styrke­treningen mest effektiv

Spesielt én ting er nyttig for maksimal effekt.

Ikke redd for å bruke krefter: Heidi Kristoffersen har trent styrke regelmessig i over 10 år, og er ikke redd for å løfte tungt. Foto: Kristin Roset
Ikke redd for å bruke krefter: Heidi Kristoffersen har trent styrke regelmessig i over 10 år, og er ikke redd for å løfte tungt. Foto: Kristin Roset Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert

Heidi Kristoffersen (27) fra Lillehammer har trent styrketrening flere ganger i uka siden hun var 16 år. Nå er hun mamma til Benjamin på 14 måneder, og nyter egentiden i styrkerommet når tiden strekker til.

- Jeg elsker å trene. Det har blitt en livsstil, og et pusterom i hverdagen. Jeg løper noen ganger, men det jeg bruker mest tid på er uten tvil styrketrening, sier Kristoffersen.

Har du en aID-konto? Logg inn her
Du kan nå betale med

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

Introduksjonstilbud til deg som er ny abonnent: Få tilgang til Dagbladet Pluss for kun 1 krone for første måned. Deretter får du hele 30% rabatt ved hver fornyelse - så lenge du vil.

55,-

1 uke

(Fornyes automatisk til 55,-/uke)
Introduksjonstilbud

1,-

1 måned

(Fornyes automatisk til 69,-/måned)

249,-

3 måneder

(Fornyes automatisk til 249,-/kvartal)

795,-

1 år

(Fornyes automatisk til 795,-/år)

Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:
ArtboardCreated with Sketch.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer