Slik løper du halvmaraton på under en time og 45 min.

Her er treningsprogrammet du trenger.

TO ROLIGE ØKTER: Det anbefales totalt fire løpeturer hver uke for å nå halvmaraton-målet, men to av joggeturene går i sone 1. Foto: NTB Scanpix
TO ROLIGE ØKTER: Det anbefales totalt fire løpeturer hver uke for å nå halvmaraton-målet, men to av joggeturene går i sone 1. Foto: NTB Scanpix Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

• Neste program i Treningsskolen: Halvmaraton på under halvannen time

Drømmer du om å løpe under timen på mila, eller sikter du deg inn på kongen av alle distanser, maraton? Vi gir deg øktene som du trenger for å oppfylle drømmen din.

Marthe Katrine Myhre satser mot OL i Rio i 2016 på maraton. Hennes beste tid på de 42,195 kilometerne er sterke 2.40 timer, men 30-åringen fra Hunndalen i Gjøvik vet også å løpe raskt på 10 kilometer og halvmaraton.

Har du en aID-konto? Logg inn her
Du kan nå betale med

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

Introduksjonstilbud til deg som er ny abonnent: Få tilgang til Dagbladet Pluss for kun 1 krone for første måned. Deretter får du hele 30% rabatt ved hver fornyelse - så lenge du vil.

55,-

1 uke

(Fornyes automatisk til 55,-/uke)
Introduksjonstilbud

1,-

1 måned

(Fornyes automatisk til 69,-/måned)

249,-

3 måneder

(Fornyes automatisk til 249,-/kvartal)

Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:
ArtboardCreated with Sketch.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer