Søvnforskerens formel: Bedre søvn på 24 timer

I løpet av et døgn er det flere faktorer som vil avgjøre om du får sove eller ikke. Her er fellene du bør unngå.

SOV BEDRE: For å få bedre søvn viser forskning at det er mye du selv kan gjøre, uten hjelp fra for eksempel medisiner. Foto: NTB Scanpix
SOV BEDRE: For å få bedre søvn viser forskning at det er mye du selv kan gjøre, uten hjelp fra for eksempel medisiner. Foto: NTB Scanpix Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Med Dagbladet Pluss kan du dykke ned i en verden av eksklusivt innhold som berører, beriker og begeistrer

Kom tett på de sterke historiene. Bli med på innsiden og bak fasaden. Ta gode valg i hverdagen ved hjelp av våre tips, tester og guider.

29,-

1 uke

(Fornyes automatisk til 29,-/uke)

79,-

1 måned

(Fornyes automatisk til 79,-/mnd)
Billigst

179,-

3 måneder

(Fornyes automatisk til 179,-/kvartal)

Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:

Vi bryr oss om ditt personvern

Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer