TO GANGER DAGLIG: Personlig trener Ove Skagen ved Sats Elexia på Lillehammer synes godt du kan gjøre veggengel-øvelsen to ganger daglig. Her sammen med Nikoline Landheim. Alle foto: KRISTIN ROSET
TO GANGER DAGLIG: Personlig trener Ove Skagen ved Sats Elexia på Lillehammer synes godt du kan gjøre veggengel-øvelsen to ganger daglig. Her sammen med Nikoline Landheim. Alle foto: KRISTIN ROSETVis mer

Superøvelsen som gir deg bedre holdning og mindre smerter

Du trenger bare en vegg.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

«Wall Angels» eller veggengler på godt norsk, er en mobilitetsøvelse som bidrar til å strekke og åpne brystet og skuldrene, samt aktivere setemusklene.

Øvelsen er spesielt nyttig for de av oss som har en stillesittende arbeidsdag. Dessuten trenger du ikke apparater.

DERFOR BØR DU PRØVE «WALL ANGELS» • Forbedrer holdningen din• Øker mobiliteten i skuldrene• Strekker og åpner brystet• Reduserer nakke- og skuldersmerter• Aktiverer setemusklene

Bryte et mønster

Personlig trener Ove Skagen ved Sats Elexia på Lillehammer kjenner godt til veggengel-øvelsen.

Sammen med Nikoline Landheim viser han hvordan den skal utføres.

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

  • Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn