TRÅKK OG SPINN: Sykkel og tredemølle gir kondis, bare øktene er gode nok. Foto Sigurd Fandango / Dagbladet
TRÅKK OG SPINN: Sykkel og tredemølle gir kondis, bare øktene er gode nok. Foto Sigurd Fandango / DagbladetVis mer

Tre måter å trene opp kondisen innendørs

Skaff deg full kontroll på tid og intensitet.

Har du allerede abonnement?   Logg inn

Mange oppsøker treningssenteret når vintermørket for alvor har lagt seg.  Her kan du velge å trene alene i studio, eller delta på ulike timer. Det er en billig investering for helsa di.

Med litt kunnskap i bunn kan du heve kondisjonen betraktelig gjennom en hel vinter.

Slik bedrer du kondisen

Kondisjonsapparatene vi anbefaler er tredemølla, romaskinen og spinningsykkelen. Noen treningssenter har også stakemaskin for deg som vil bli en bedre skiløper.

Tredemølla:

Er ikke bare et bånd som ruller og ruller. Den har flere smarte innstillinger som gjør løpingen tøffere og mer variert. Du kan heve og senke høyden, øke hastigheten, teste ut forskjellige intervallprogrammer, og la deg inspirere av musikk og TV-program.

Dagbladet Pluss – mer av virkeligheten

  • Over 250 kvalitetsartikler hver måned
  • Prisvinnende reportasjer og avsløringer
  • Premium artikler innen stoffområder som bil, båt, trening, samliv, vin og reise
  • Tilgang til hele papiravisen og Magasinet på PC/Mac, mobil og nettbrett
  • Tilgang til Dagbladets avisarkiv - fra 1869 til i dag
  • Ved å abonnere på Dagbladet Pluss, godtar du våre kjøps- og bruksvilkår.
  • Abonnementet har ingen bindingstid. Du kan si det opp når som helst.

Betal trygt med Visa eller Mastercard.

Har du allerede abonnement?
Logg inn