Tre økter på mølla som setter fart i både motivasjon og kondisjon

Gjør treningen enda mer effektiv.

KALDT OG FUKTIG UTE? Tredemølla kan være en god venn når det ikke frister å løpe ute. Foto: NTB Scanpix / Microstock
KALDT OG FUKTIG UTE? Tredemølla kan være en god venn når det ikke frister å løpe ute. Foto: NTB Scanpix / Microstock Vis mer
Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Publisert
Sist oppdatert

Å løpe rolig langtur på tredemølla kjennes kjedelig og monotont for mange.

Intervalltrening derimot, er noe annet. Da går klokka raskere enn på lenge, og du kan kontrollere formen med jevne mellomrom. I tillegg er tredemølla god å ha når ruskeværet setter inn. Og den tiden nærmer seg raskt.

Øktene under er bare eksempler. Bruker du kreativiteten skal det ikke være mulig å gå lei på mølla. 

Økt 1: Fin start

Ti minutter i din egen langturfart. Deretter øker du hastigheten, men ikke mer enn at du kan løpe i den samme farten uten melkesyre i ti nye minutter.

Har du en aID-konto? Logg inn her
Du kan nå betale med

Pluss gir deg tilgang til daglige premiumartikler, eAvisa, Magasinet og mye mer.

Introduksjonstilbud til deg som er ny abonnent: Få tilgang til Dagbladet Pluss for kun 1 krone for første måned. Deretter får du hele 30% rabatt ved hver fornyelse - så lenge du vil.

55,-

1 uke

(Fornyes automatisk til 55,-/uke)
Introduksjonstilbud

1,-

1 måned

(Fornyes automatisk til 69,-/måned)

249,-

3 måneder

(Fornyes automatisk til 249,-/kvartal)

Alle abonnement fornyes til ordinær pris etter tilbudsperioden
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.

Trygg betaling med:
ArtboardCreated with Sketch.

Vi bryr oss om ditt personvern

dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer